11-В клас 14.09.2020,
11-Г 16.09.2020
Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.
Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Фауст» (І частина). Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості композиції. Проблематика.
1. Завдання: прочитати сторінки підручника 15-21.
2. Написати конспект за матеріалами, поданими нижче.
3. Переглянути фільм про Й.В.Гете.




Присвята
Твір починається роздумом поета про сторінки вже забутого ним життя. Митець пригадує своє перше кохання і тягарі дружби, померлих та тих, хто просто залишив слід у його памяті.
Пролог у театрі
Ця частина твору є далекою від суті поеми. У ній розкривається проблема художнього мистецтва, з вуст людей, приближених до нього, а саме: Директора театру, Поета та Комічного актора. На їхній нараді постає питання призначення мистецтва у житті людей. Кожен з присутніх має на це свою точку зору: Директор хотів вгодити усім глядачам свого театру, як бідноті, так і заможним; Поет говорив, що натовп нікчемний і не в здатний осягнути геніальність його творів; Комік вважає, що усім необхідні гарні жарти, а тому його метою є розвага людей.

Немає коментарів:
Дописати коментар