Зарубіжна література 11 клас

11-В клас 14.09.2020, 

11-Г 16.09.2020

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.

Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Фауст» (І частина). Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості композиції. Проблематика.

1. Завдання: прочитати сторінки підручника 15-21. 
2. Написати конспект за матеріалами, поданими нижче.
3. Переглянути фільм про Й.В.Гете.





ХРОНОЛОГІЯ НАПИСАННЯ ТРАГЕДІЇ «ФАУСТ»

«Прафауст» (нариси майбутнього твору) 1773–1775
«Фауст. Фрагмент» 1790
«Присвята», «Театральний пролог», «Пролог на небі», сцени «Кабінет Фауста» і «Вальпуржина ніч» 1797–1801
Завершення першої частини 1806 (друк 1808)
Завершення другої частини (окрім епізоду з Єленою,написаного 1800 р.) 1831
Публікація повного тексту трагедії «Фауст» 1832

Проблематика «Фауста»

Проблематика «Фауста»

Особливості жанру

Образ Фауста как воплощение динамизма новой европейской цивилизации. Поиски  смысла бытия и назначения человека - план конспект урока зарубежной  литературы - уроки зарубежной литературы 9 класс


Присвята

Твір починається роздумом поета про сторінки вже забутого ним життя. Митець пригадує своє перше кохання і тягарі дружби, померлих та тих, хто просто залишив слід у його памяті.

Пролог у театрі

Ця частина твору є далекою від суті поеми. У ній розкривається проблема художнього мистецтва, з вуст людей, приближених до нього, а саме: Директора театру, Поета та Комічного актора. На їхній нараді постає питання призначення мистецтва у житті людей. Кожен з присутніх має на це свою точку зору: Директор хотів вгодити усім глядачам свого театру, як бідноті, так і заможним; Поет говорив, що натовп нікчемний і не в здатний осягнути геніальність його творів; Комік вважає, що усім необхідні гарні жарти, а тому його метою є розвага людей.


Немає коментарів:

Дописати коментар